شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 4214
بازدید: 1349

ریزش شدید قیمت رمزارزها

امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه بازار رمزارزها ریزش بسیار شدیدی را تجربه می کند. بیت کوین 13-، اتریوم 16-، BNB با 18- و دوج کوین با 17- درصد ریزش های بسیار زیادی را تجربه کردند.

بلای بدتر از بورس در بازار رمزارزها

این روزها بسیاری از شکست خوردگان بورس با اندک سرمایه ای که از ضررهای پی در پی بازار بورس برایشان باقی مانده، بی رمق و خسته به امید کسب سود و جبران ضررهای بورس به بازار پرریسک رمزارزها روی آورده اند. غافل از اینکه اگر با دانش و تسلط کافی وارد این بازار نشوند بلای بدتر از بورس بر سرشان خواهد آورد.

بازار رمزارزها وارد فاز اصلاحی شده است؟

پس از رشد های عجیب و غریب چند ماه گذشته در بازار رمزارزها، در چند روز اخیر شاهد کاهش های نسبتا زیاد در قیمت رمزارزها هستیم. نمودارهای قیمت رمزارزها قرمزپوش شده اند ، بیت کوین 13-، اتریوم 16-، BNB با 18- و دوج کوین با 17- ریزش های بسیار زیادی را تجربه کردند. به نظر میرسد بازار رمزارزها وارد اصلاح شده است و در حال حاضر ورود و معامله در این بازار بسیار خطرناک است و احتمال از دست رفتن سرمایه سرمایه گذاران بسیار زیاد است.

بازار رمزارز تکرار دوباره بازار بورس ایران

بازار رمزارز تکرار دوباره بازاربورس ایران، شاید این جمله به نظر غیرعلمی و خنده دار به نظر برسد. اما سناریوی سال گذشته بازار بورس ایران اکنون در حال تکرار در بازار بزرگ و بین المللی رمزارز است. در 4 و ۵ ماه اول سال 1399 جهش قیمتی عجیبی در بازار بورس اتفاق افتاد که کارشناسان را متعجب کرد و بسیاری از فعالان و حتی تازه واردان بورس را ثروتمند کرد و این جهش باعث هجوم بسیاری از افراد به بورس شد که دانش و تجربه کافی در بازار سرمایه نداشتند. افراد تازه وارد پس از چند هفته و چندماه نه تنها سودی کسب نکردند بلکه قسمت اعظم سرمایه اولیه خود را از دست دادند. اتفاقات فوق با فاصله زمانی چند ماهه در بازار رمزارز تکرار شد. نکته تلخ این حوادث آن است که ضررهای وارده در بازار رمزارز تکرار ضررها برای شکست خوردگان بورس بود.

سوال اینجاست که این اتفاقات تا کی ادامه دارد؟ آیا امیدی برای بازگشت روند صعودی بازار و برگشت سرمایه متضرر شدگان وجود دارد؟