شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 7912
بازدید: 952

دوره رایگان آموزش ورد

سلام بر کاربران عزیز طرح‌بازار

همانطور که می‌دانید فایل های ورد یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دسته‌های محصولات سایت طرح‌بازار است. نرم‌افزار مایکرسافت ورد نرم‌افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه ایجاد، ویرایش و چاپ اسناد متنی است. یادگیری ورد علاوه بر اینکه برای کاربردهای روزمره می‌تواند مفید واقع شود، همچنین فرصت‌های شغلی بیشماری را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین یادگیری ورد که یکی از مهارت‌های 7 گانه رایانه نیز می‌باشد، برای افراد شاغل جهت ارتقا و پیشرفت شغلی مفید بوده و برای افراد جویای کار نیز یک امتیاز مثبت جهت یافتن شغل محسوب می‌شود.

آموزش رایگان ورد

هدیه ویژه برای یادگیری سریع ورد Word 2021 !!

وبسایت آکادمی آنلاین یک‌درس هدیه‌ای ویژه برای علاقه‌مندان ورد در نظر گرفته است، یک دوره آموزشی کوتاه اما کامل برای یادگیری ورد که کاملا رایگان بوده و در کمترین زمان ممکن شما را با ورد آشنا کرده و با آموزش بخش‌های مختلف آن، استفاده از این نرم‌افزار بسیار کاربردی را برای شما آسان می‌کند.

آموزش ورد در ۹۰ دقیقه

آموزش مقدماتی ورد در آکادمی یک‌درس در قالب یک دوره ویدیویی رایگان و در مدت زمان کوتاهی نرم افزار ورد را آموزش می‌دهد. این دوره شامل ۶ درس با فرمت فیلم آموزشی و توضیحات تهیه شده و به صورت کاربردی و قابل فهم استفاده از نرم افزار مایکروسافت ورد را به شما آموزش می دهد. همین حالا می‌توانید از لینک زیر این دوره را مشاهده و به صورت 100% رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام رایگان دوره آموزش ورد Word 2021

برخی ویژگی‌های آموزش ۹۰ دقیقه‌ای ورد:

  • 100% رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای
  • آموزش به صورت ویدیویی با کیفیت بالا
  • محتوای دوره ۶ درس تفکیک شده
  • زمان آموزش بهینه و بدون خستگی
  • آموزش کاربردی و تجربی ورد
  • و …

وبسایت آکادمی یک‌درس دارای مجوز نشر دیجیتال برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و ارایه دهنده دوره‌های آموزش آنلاین و کاربردی در حوزه‌های رایانه و اینترنت می باشد.