شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 7426
بازدید: 962

دوره رایگان آموزش اکسل

درود بر کاربران عزیز سایت طرح‌بازار

همانطور که مستحضر هستید دسته فایل های کاربردی اکسل یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین دسته‌های محصولات سایت طرح‌بازار است. نرم‌افزار مایکرسافت اکسل نرم‌افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه مدیریت و نگهداری داده‌ها و تحلیل و نمایش آنها است. یادگیری اکسل علاوه بر اینکه برای کاربردهای روزمره می‌تواند مفید واقع شود، همچنین فرصت‌های شغلی بیشماری را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین یادگیری اکسل که یکی از مهارت‌های 7 گانه رایانه نیز می‌باشد، برای افراد شاغل جهت ارتقا و پیشرفت شغلی مفید بوده و برای افراد جویای کار نیز یک امتیاز مثبت جهت یافتن شغل محسوب می‌شود.

آموزش رایگان اکسل

هدیه ویژه برای یادگیری سریع اکسل !!

آکادمی آنلاین یک‌درس هدیه‌ای ویژه برای علاقه‌مندان اکسل تدارک دیده، یک دوره آموزشی کوتاه اما کامل در مورد اکسل که کاملا رایگان بوده و در کمترین زمان ممکن شما را با اکسل آشنا کرده و با آموزش بخش‌های مختلف آن، استفاده از این نرم‌افزار بسیار کاربردی را برای شما آسان می‌کند.

آموزش اکسل در ۱۰۰ دقیقه

آموزش مقدماتی اکسل در آکادمی یک‌درس در قالب یک دوره ویدیویی رایگان و در مدت زمان کوتاهی نرم افزار اکسل را آموزش می‌دهد. این دوره شامل 11 درس با فرمت فیلم آموزشی و توضیحات تهیه شده و به صورت کاربردی و قابل فهم استفاده از نرم افزار مایکروسافت اکسل را به شما آموزش می دهد. همین حالا می‌توانید از لینک زیر این دوره را مشاهده و به صورت 100% رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام رایگان دوره آموزش اکسل

برخی ویژگی‌های آموزش 100 دقیقه‌ای اکسل:

  • 100% رایگان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای
  • آموزش به صورت ویدیویی با کیفیت بالا
  • محتوای دوره ۱۱ درس تفکیک شده
  • زمان آموزش بهینه و بدون خستگی
  • آموزش کاربردی و تجربی اکسل
  • و …

وبسایت آکادمی یک‌درس دارای مجوز نشر دیجیتال برخط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و ارایه دهنده دوره‌های آموزش آنلاین و کاربردی در حوزه‌های رایانه و اینترنت می باشد.