شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3865
بازدید: 2095

به تازگی موتور جستجوی ایرانی ذره بین از سوی همراه اول معرفی و رونمایی شد. این جستجوگر فارسی همانند بسیاری از موارد مشابه دارای زبانه های جدا برای جستجوی تصویر، ویدیو، صدا و … است. همراه اول عنوان کرده است که این جستجوگر از Single Sign On پشتیبانی خواهد کرد.

نتایج جستجوی جستجوگر ذره بین شباهت بسیاری با نتایح جستجوگرهای گوگل و بینگ دارد. با این حال مسئولان همراه اول اعلام کرده اند که نتایج جستجوی ذره بین مستقل است. نتایج جستجوی عبارت “فایل اکسل تقویم شمسی 1400” را در سه موتور جستجوی ذره بین، گوگل و بینگ مشاهده کنید:

نتایج ذره بین

نتایج گوگل

نتایج بینگ

در نتایج هر سه جستجوگر اولین نتیجه مطلب درج شده در سایت طرح بازار است اما نتایج بعدی اندکی متفاوت است. در نتایج جستجوی تصویری شباهت زیاد است فقط نتایج اندکی جابجا هستند.

نتایج جستجوی تصویری برای “فایل اکسل تقویم شمسی 1400”

به هر صورت برای داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و دقیق نیاز به منابع سخت افزاری بسیار قوی، الگوریتم های جستجوی بسیار پیشرفته، و جمع آوری داده های بسیار زیاد است که با صرف هزینه های گزاف و گذشت زمان بسیاری بدست می آید. در گذشته موتورهای جستجوی ایرانی مانند پارسی جو، و یوز و … معرفی شدند که موفقیت و استقبال زیادی نصیب آنها نشد. میزان موفقیت و استقبال از موتور جستجوی ذره بین در آینده مشخص خواهد شد.

محصولات منتخب طرح بازار:

  1. دانلودنکنیدیه برنامه آشغاله با ۲گیگ اینترنت که فقط توخودبرنامه میشه ازش استفاده کرد میخوان مردم رو گول بزنن سرعت پایین ناقص وبدردنخور