شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2358
بازدید: 2504

ماسک های کاغذی و مقوایی یکی از اسباب بازی های جالب برای کودکان است که موجب تقویت قوه تجسم آنها شده و یک وسیله بازی است که لحظات شادی را برای آنها به ارمغان می آورد. اجری نمایش با ماسک موجب تقویت خلاقیت و حس اعتماد به نفس کودکان می شود.

ماسک مقوایی

ماسک های کاغذی و مقوایی متنوعی به صورت آماده در دسترس است که می توانید آنها را تهیه کنید و از آنها استفاده کنید. اما اگر تمایل دارید خودتان ماسک بسازید می توانید با استفاده از این آموزش همراه کودکانتان ماسک مورد نظر خودتان را بسازید.

مراحل ساخت ماسک مقوایی

1- برای ساخت ماسک مقوایی ابتدا باید الگوی مناسب را انتخاب نمایید. الگوهای متنوع و جذاب را می توانید با جستجو در اینترنت پیدا کنید.

2- الگو را با استفاده از چاپگر بر روی کاغذ یا مقوای مناسب چاپ کنید. چاپ الگو بسته به نوع الگو، امکانات و سلیقه شما می تواند به صورت رنگی یا سیاه و سفید باشد.

3- الگو را دوربری کنید. دوربری را با استفاده از قیچی یا کاتر مناسب و با دقت انجام دهید تا کار زیباتر باشد.

4- قطعات را بچسبانید. اگر ماسک انتخاب شده چند قطعه است با استفاده از چسب ماتیکی یا مایع، محل های مخصوص را چسب زده و قطعات را بچسبانید.

5- بند ماسک را نصب کنید. برای بند ماسک می توانید از روبان یا کش استفاده کنید.

ویدیوی زیر نمونه ای از ساخت ماسک را نمایش می دهد. توصیه می کنم این ویدیوی آموزشی را مشاهده کنید.

در سایت طرح بازار انواع الگوهای برش ماسک مقوایی و نمدی ارائه شده که بسیار باکیفیت و زیبا هستند. در این سایت هم الگوهای رایگان موجود است هم الگوهای ویژه. دیدن و بررسی الگوهای ما خالی از لطف نیست،